JEDNORAZOWE ZAMÓWIENIE KONTENERA:
W celu zamówienia kontenera prosimy o wypełnienie formularza on-line.
Pola oznaczona gwiazdkami są obowiązkowe, niepoprawne dane lub ich brak uniemożliwią wysłanie formularza.
WAŻNE:
Na całkowity koszt usługi ZAMÓWIENIA KONTENERA składają się:
koszt jednorazowego podstawienia kontenera oraz koszt zagospodarowania odpadów znajdujących się w kontenerze
zgodnie z klasyfikacją oraz cennikiem składowania odpadów.
Formularz zamówienia kontenera
REGULAMIN WYWOZU ODPADÓW NA ZLECENIE - 01.09.2022
KOSZT ZAMÓWIENIA KONTENERA: |
||
TRANSPORT KONTENERA |
CENA NETTO: |
CENA BRUTTO: |
KONTENER 4 m3 |
250,00 zł netto - w granicach miasta TYCHY |
270,00 zł brutto - w granicach miasta TYCHY |
KONTENER 7 m3 |
250,00 zł netto - w granicach miasta TYCHY |
270,00 zł brutto - w granicach miasta TYCHY |
KONTENER 20 m3 |
400,00 zł netto - w granicach miasta TYCHY |
432,00 zł brutto - w granicach miasta TYCHY |
KONTENER 10 m3 |
250,00 zł netto - w granicach miasta TYCHY |
270,00 zł brutto - w granicach miasta TYCHY |
KONTENER 30 m3 |
400,00 zł netto - w granicach miasta TYCHY |
432,00 zł brutto - w granicach miasta TYCHY |
PRZYJĘCIE ODPADÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W KONTENERZE DO ZAGOSPODAROWANIA |
CENNIK - ROK 2024: |
Uprzejmie informujemy, iż udział kosztów rekultywacji składowiska w 1 Mg odpadów przyjętych do składowania wynosi 5,84 zł. |
ROZLICZENIE - faktura zostanie przesłana na adres wskazany na zamówieniu.
OŚWIADCZENIE O AKCEPTACJI FAKTUR PRZESYŁANYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:
Szanowni Państwo od 1 stycznia 2020 roku uruchomiona została usługa elektronicznego przesyłania faktur.
W przypadku wyrażenia chęci otrzymywania faktur drogą elektroniczną, prosimy o podpisanie stosownego oświadczenia zamieszczonego poniżej i przesłanie w formie pisemnej na adres:
MASTER – ODPADY I ENERGIA Sp. z o.o., ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy
lub w wersji elektronicznej na adres e-mail: faktury@master.tychy.pl
Plik do pobrania:
OŚWIADCZENIE O AKCEPTACJI FAKTUR przesyłanych drogą elektroniczną