Zrealizowane
11.12.2018
Dostawa używanej śmieciarki w formie leasingu
Ogłoszenie o zamówieniu
SIWZ – śmieciarka (duża)
Formularz oferty – załącznik nr 1
Formularz oferty – zał. Nr 1 - poprawiony
Oświadczenie – załącznik nr 2
Oświadczenie – załącznik nr 2 - poprawiony
Wykaz dostaw – załącznik nr 3
Wzór umowy
Uwaga zmiana terminu składania i otwarcia ofert
DOKUMENTY FINANSOWE
Dane finansowe część 2
Wyjaśnienia z dnia 02.01.2019 r. – UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
DOKUMENTY FINANSOWE
Sprawozdanie finansowe za 2017 r.
F 01 za III kwartał
WERSJA EDYTOWALNA
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ
Załącznik nr 3 wykaz dostaw
UWAGA - zmiana terminu składania i otwarcia ofert
Uwaga - Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
Wyjaśnienia z dnia 16.01.2019 r.
Informacja z otwarcia ofert
Rozstrzygnięcie postępowania przetargowego
11.12.2018
Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki w formie leasingu
Ogłoszenie o zamówieniu
SIWZ – zamiatarka
Formularz oferty – zał. Nr 1
Formularz oferty – zał. Nr 1 - poprawiony
Ośw – zał nr 2
Ośw – zał nr 2 - poprawiony
Wykaz dostaw – zał. Nr 3
Wzór umowy
Uwaga zmiana terminu składania i otwarcia ofert
Wyjaśnienia z dnia 21 grudnia 2018 r.
DOKUMENTY FINANSOWE
Dane finansowe część 1
Dane finansowe część 2
Odpowiedzi z dnia 24.12.2018
DOKUMENTY FINANSOWE
Sprawozdanie finansowe za 2017 r.
F 01 za III kwartał
Wyjaśnienia z dnia 02 stycznia 2019 r. - UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
ZAŁĄCZNIKI EDYTOWALNE
Formularz oferty – załącznik nr 1
Oświadczenie – załącznik nr 2
Wykaz dostaw – załącznik nr 3
Informacja z otwarcia ofert
Rozstrzygnięcie postępowania oraz odrzucenie oferty
11.12.2018
Dostawa używanej śmieciarki dwukomorowej
Ogłoszenie o zamówieniu
SIWZ – dwukomorowa
Formularz oferty – zał. Nr 1
Formularz oferty – zał. Nr 1 - poprawiony
Oświadczenie – załącznik Nr 2
Oświadczenie – załącznik nr 2 - poprawiony
Wykaz dostaw – zał nr 3
Wzór umowy
UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
DOKUMENTY FINANSOWE
Dane finansowe część 1
Dane finansowe część 2
DOKUMENTY FINANSOWE
Sprawozdanie finansowe za 2017 r.
F 01 za III kwartał
Wyjaśnienia z dnia 03 stycznia 2019 r. Uwaga Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
WERSJA EDYTOWALNA
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ
Załącznik nr 3 wykaz dostaw
UWAGA - zmiana terminu składania i otwarcia ofert
UWAGA - zmiana terminu składania i otwarcia ofert
Wyjaśnienia z dnia 16.01.2019 r.
Informacja z otwarcia ofert
Rozstrzygnięcie postępowania przetargowego
29.11.2018
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
26.11.2018
„Modernizacja systemów bezpieczeństwa pożarowego obiektu oraz serwis istniejących systemów bezpieczeństwa” w formie leasingu
Ogłoszenie o zamówieniu SIWZ – System PPOŻ Formularz oferty – załącznik nr 1 formularz oferty – załącznik nr 1 A Oświadczenie – załącznik nr 2 Wzór umowy
Projekt PPOŻ PW_hala5_FAAST-rys. nr 1 PW_hala6_FAAST-rys. nr 2 PW_SSP_Master_Tychy Schemat blokowy modyfikacji-rys. nr 3 Wyjaśnienia z dnia 10.12.2018 r. UWAGA ZMIANA TERMINÓW Unieważnienie postępowania przetargowego
29.10.2018
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
01.10.2018
Zakup soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg, w ilości 1000 Mg – sukcesywna dostawa soli drogowej
29.08.2018
Dostawa używanej ładowarki teleskopowej wraz z odkupem od Zamawiającego ładowarki z 2011 r.
07.08.2018
„Zagospodarowanie terenu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych poprzez remont i przebudowę oraz budowę zjazdu publicznego z ul. Techników w Chełmie Śląskim”
31.07.2018
Dostawa nowego mobilnego przesiewacza gwiaździstego
08.06.2018
Dostawa nowych pojemników plastikowych
18.05.2018
Postępowanie przetargowe na dostawę energii elektrycznej
09.05.2018
Wykonanie usługi polegającej na kompleksowym ubezpieczeniu mienia oraz odpowiedzialności cywilnej „Master” Odpady i Energia Sp. z o.o. w zakresie: Ubezpieczenie pojazdów w zakresie OC, Ubezpieczenie pojazdów w zakresie AC, Ub
Ogłoszenie o zamówieniu SIWZ Formularz oferty – zał nr 1 Ośw art. 22 wykl – zał nr 2 Wykaz pojazdów – zał. Nr 3 Istotne Postanowienia Umowy – zał. Nr 4 Opis przedmiotu zamówienia – zał. Nr 5 Ryzykowność – zał. Nr 6 Druk Zgłoszenia szkody Informacja z otwarcia ofert Rozstrzygnięcie postępowania przetargowego
23.04.2018
Dostawa nowej ładowarki teleskopowej
18.04.2018
"Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie firmy Master Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11."
Ogłoszenie o zamówieniu SIWZ – sprzątanie Formularz oferty – zał. Nr 1 Oświadczenie – zał. Nr 2 Wykaz usług – zał. Nr 3 Wzór umowy – zał. Nr 4 Podział stref – zał. Nr 5 Przedmiot zamówienia szczegółowy zał Nr 6 Wymogi dla zatrudnianych osób sprzątających Informacja z otwarcia ofert Ośw. grupa kapitałowa Rozstrzygnięcie postępowania przetargowego
04.04.2018
Doposażenie uzupełniające linii technologicznej sortownia odpadów komunalnych w Międzygminnym Zakładzie Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych przy ul. Lokalna 11 w Tychach
Ogłoszenie o zamówieniu SIWZ – rozdrabniacz Formularz oferty – zał. Nr 1 Ośw udost – zał. Nr – 2 Wykaz dostaw – zał. Nr – 3 Wykaz osób – zał. Nr 3 Projekt umowy – zał. Nr 4 Oferta techniczna – zał. Nr 5 JEDZ Odpowiedzi na pytania Strona umowy plus pliki edytowalne Brakująca strona umowy Pliki w wersji edytowalnej - Załącznik nr 1 do siwz Pliki w wersji edytowalnej - Załącznik nr 2 do siwz - ośw Pliki w wersji edytowalnej - załącznik nr 3 wykaz dostaw rozdrabniacz Pliki w wersji edytowalnej - Załącznik nr 5 - Oferta techniczna Odpowiedzi na pytania z dnia 27.04.2018 r. Rozstrzygnięcie postępowania przetargowego
14.03.2018
„Usługa polegająca na transporcie odpadu o kodzie 191210 tj, paliwa alternatywnego (RDF)”
07.03.2018
Dostawa kwasu octowego technicznego 60 % w okresie od podpisania umowy do 31.12.2018 r.
07.03.2018
Dostawa preparatu do redukcji siarkowodoru (H2S) w procesie fermentacji metanowej odpadów komunalnych.
20.02.2018
Dostawa nowych pojemników plastikowych.
15.01.2018
Odprowadzenie wód odpadowych i roztopowych z terenu Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych „Master
oraz rowu otwartego z wylotem do rzeki Gostyni, wraz z likwidacją istniejącego tymczasowego odprowadzenia wód deszczowych do rowu awaryjnego oczyszczalni ścieków.” Ogłoszenie o zamówieniu Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Formularz oferty Formularz oferty – zestawienie kosztów Oświadczenie Wzór umowy Dokumentacja projektowa Dokumentacja projektowa - poprawny rysunek do pobrania Odpowiedzi na pytania z dnia 19.01.2018 r. Informacja z otwarcia ofert ZAWIADOMIENIE O ODRZUCENIU OFERT Z POSTĘPOWANIA Wybór Wykonawcy i informacja o odrzuceniu ofert
12.01.2018
Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu „śmieciarka” małogabarytowa.
02.10.2017
Zapytanie ofertowe na Wykonanie instalacji wentylacyjno - suszącej w boksach na paliwo RDF.
w ramach przedsięwzięcia pn.
„Rozbudowa Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach w zakresie dodatkowych możliwości przerobowych instalacji do selektywnie zbieranych odpadów zielonych oraz poprawy jakości paliwa alternatywnego.”